Jopio-tje.reismee.nl

Laatste loodjes

Vandaag de koffers al ingepakt, past makkelijk nu we 2 grote koffers hebben. Mogen 25 kg pp meenemen. Nog steeds zware boeken want een e-reader moet nog komen. Het schijnt continu 25-30 graden te zijn in de DR (die afkorting gebruik ik vanaf nu, scheelt veel letters

Laughing
) dus truien blijven thuis.

Ook nog wat gewerkt thuis, had nou eenmaal beloofd om nog 2 briljante nota's te maken en op te sturen. En het volleybalprogramma moest ook nog even gereviseerd worden. Om 20:00 uur eindelijk alles af, werk laptop uit en weg, en relax.

Apparaten zijn opgeladen, opladers in de koffer, net als insmeerspul, toiletspullen etc etc.
In de handbagage wat dunne boekjes en tijdschriften, en mijn befaamde opschrijfboekje. Waar deze blog de highlights zal vertellen + foto's, komen de dagelijkse avonturen in het boekje.

Jeroen en Peter zullen de zaken waarnemen in Vleuten, dat komt vast goed.

Zo meteen naar bed, nog even een goede nacht en dan morgen om half 11 richting Schiphol. Onze vlucht vertrekt on 13:40 (voor wie mee wil kijken, vluchtnummer is OR343). Omdat het in de DR 6 uur vroeger is en weom 18:20 lokale tijd aankomen, zal het ongeveer 10,5 uur vliegen zijn (rekende hij snel uit).

Iedereen de groetjes en tot ons volgende bericht wat dan ongetwijfeld van de DR zal komen. Tenzij we natuurlijk een al dan niet spontane tussenlanding maken ergens in de middle of nowhere.

Tot vrijdag!

Ben en Claudia

Hoi hoi.
Hopelijk is de reis goed gegaan. En kunnen jullie vandaag de verjaardag van Annelies zonnig vieren! Gefeliciteerd en geniet er maar van.
Liefs van ons.