Jopio-tje.reismee.nl

Bijna is het weer zo ver!!

Nog één dagje en dan mogen we eindelijk op vakantie! En daarom ook deze reisblog maar weer eens afgestoft. Sinds onze terugkomst van de Dominicaanse Republiek vorig jaar niet meer naar gekeken...
De gebruikelijke laatste dingetjes doen, koffers inpakken, toiletspullen kopen, alle apparaten opladen (e-readers, I-pods, mobiele telefoons, fototoestel, filmcamera etc etc...). Een wereldstekker gaan we zo nog even halen want de vorige is helaas overleden.
Hier in Nederland is de herfst losgebarsten, op onze plaats van bestemming is het 31 graden!
En waar gaat ons dappere duo deze keer naar toe? Naar Thailand!!
Een rondreis van 2 weken en dan nog een weekje uitrusten aan het strand.
We hebben er echt zin in, verheugen ons op nieuwe avonturen, belevenissen, ontdekkingen; het Thaise eten ende warmte.
Onze rondreisgroep bestaat uit 33 mensen, dus ben benieuwd of daar leuke, irritante en/of interessante types bij zitten. Zal proberen iedereen op de hoogte te houden. Deze keer neem ik geen laptop mee, want dan moeten we die steeds rondzeulen. Dus de verhalen zullen via mobiele telefoon of internet in hotel of cafe naar Nederland moeten komen.
Niet meteen in paniek raken als er een paar dagen geen verhaal is. Dan zitten we waarschijnlijk ergens in de bush zonder verbinding. Don't worry, we'll be back!

Zaterdagavond om 21:40 vliegen we met EVA Air rechtstreeks naar Bangkok. Zal zo'n 11 uur duren en door het tijdverschil van 5 uur zal het daar dan zondag 14:30 zijn. En dan is het 2 september, de verjaardag van Annelies. Misschien sein ik de stewardess in, zodat we tijdens de vlucht, als het 2 september wordt, even met het hele vliegtuig kunnen zingen :-)

Mogelijk kom ik morgen nog even terug met het laatste nieuws, zo niet dan komt het volgende verhaal uit Bangkok.

groetjes, Annelies en Joop

Daniël

Geef ma maar een dikke knuffel van ons voor haar verjaardag!! Goede reis!